Sammy Sins official pornstar page https://pornlux.com/pornstar/sammy-sins. https://apotekdansk.com/ https://farmaciamillefolia.ro/

Tangiers Casino offers an unbeatable gaming experience! Dive into the thrill at Tangiers Casino, where endless fun awaits. With countless games and amazing bonuses, Tangiers Casino is your number one destination. Don't miss out on the excitement

Все новые игроки которые используют промокод 1вин при регистрации аккаунта получают приветственный бонус 500% до 200 000 рублей. Новые игроки получают от 1xbet поощрение – бонус при регистрации. Просто используйте промокод 1xbet и вы получите бонус 100% до 32500 рублей. Entrez le code promo 1xbet bénin un bonus VIP pour parier sur le sport de 169000 XOF ou pour le casino de 1950€ + 150 Tours Gratuits.
Kino Yazarlar

Bir-birinə zidd olan iki film arasındakı rəqabətin səbəbi nədir? Barbie & Openhaimer

İnternetdə son bir neçə aydır ki, Christopher Nolanın “Oppenheimer” və Greta Gerwigin “Barbie”si ilə bağlı geniş müzakirələr aparılır. Bu iki layihə, pərəstişkarlar arasında hansı filmin qalib olacağı ilə bağlı ən böyük mübarizəni formalaşdırır. Hər iki filmin mantiyası “Oscar” mükafatına namizəd olan rejissorların əlindədir. Unutmaq olmaz ki, Margot Robbie, Ryan Gosling, Robert Downey Jr. və Cillian Murphy kimi ulduzlarla dolu aktyor heyəti tamaşaçıları daha da həyəcanlandırır.

Uvertura.az istinad edir ki, Sözügedən filmlər digər ölkələrdə olduğu kimi, Azərbaycanda da böyük izləyici marağına səbəb olub.

İki ayrı dünyanı təmsil edən bu filmlər arasında rəqabət yaranmasının ən başlıca səbəbi nə idi?

“Barbie” və “Oppenheimer” son illərdə kino tarixinin ən maraqlı reklam kompaniyalarındandır: “Əslində “Barbie” və “Oppenheimer” iki ayrı filmdir və tamamilə bir-birinə zidd olan mövzulardır. Biri bir oyuncağın hekayəsidir, digəri isə XX əsrin ən böyük alimlərindən olan, həmçinin ən böyük kəşflərdən sayılan atom bombasını ixtira edən Robert Oppenheimer barəsindədir. Amma işin maraqlı tərəfi odur ki, bəlkə də son illərin ən maraqlı reklam kampaniyası getdi.

“Barbie”nin çox böyük büdcəsi var idi və onlar reklama vəsait ayırmışdılar. Hətta bununla bağlı müxtəlif şirkətlərlə işləyirdilər. “Oppenheimer”ə isə o qədər də büdcə ayrılmamışdı. Lakin internet vasitəsilə bu iki filmin eyni anda reklamı getdi. Bunun necə olması isə məhz onların ziddiyyətli olmağından qaynaqlanır. Hətta son günlərdə belə bir ifadə yarandı: “Barbieheimer”. Biz internetdə bununla bağlı müxtəlif mimlər gördük. Məsələn, “Oppenheimer”in uşaqlar üçün, “Barbie”nin daha yetkin insanlar üçün olması kimi ironiyalar var idi.

Nəticə etibarilə dünyada demək olar ki bütün insanlar hər iki filmi izləyirlər. Onların müqayisə edilməsi hər ikisinə də fayda verdi. Yəni internetdə bu dəqiqə ən çox onlar haqqında danışılır, onlar axtarılır. Bunun nəticəsində də əslində kinoteatrlar, filmi istehsal edənlər qazanır.

 

Araşdırdı: Zamanlı Nəzrin

Oxşar Xəbərlər